Thursday, March 17, 2011

Lelaki sekarang banyak yang GAY ka ??

Assalamualaikum :)

Dear blog,hari ni keja aku makan,tdoq,online FB ja.boring jgk la.tp best pun ada sebab bukan senang nak free macam sekarang ni kan.nnti dah msuk mna2 IPT da x free lg.dah keja, nanti plus2 la x free kan kan?huhu.baik aku nikmati masa sekarang ni :) .sat2!.blog , berat aku da naik 4kg klo x silap la kan since after spm :(( .agak sedih la.ramai tegoq makin berisi.malu jgk la.tgk skali memang nampak kurus.try compare zaman aku awal form 5 dulu dengan sekarang.hahaha.bnyk gila perbezaan :P

ok,sekarang nak cerita pasal tajuk entri ni.lelaki (GAY). Sekarang ni aku tgk makin banyak and menjadi2 pulak kan. tatau la kalau sebelum ni aku x amik port hal2 mcm ni kan.hehe.tapi td aku buka FB sorg laki ni. muka comel la..dia memang taste aku la.HAHA.nama tak leh nak mention kat sini la kan.mampuih kalau dia terbaca entri ni :) tapi dy anak pakcik Kamaruddin. HAHA (gatai mention nama pak dia pulak),biaq la nuh.aku dh blank skit :)).ok.entri ni bukan pasai dia la.tp,pasai laki yg aku TERbaca kt wall dia tu.laki ni muka comel tahap apa tatau la kan.comel sampai x reti na habaq.tudia.punya pulun sungguh :) laki ni study kat LKW.(pulun selidik) haha.dah boring.aku selidik p lah sat.ada kt info.just baca ja.dia ni memang gay lah.member dia aku rasa ramai lagi laki dari perempuan.huhu.sayang gila! muka dia memang top ah untuk budak2 HOT :) untuk aku ni x sanggup dia na tgk la.hehe.then aku TERnampak sorg lagi hamba Allah.yg ni lagi cute kot dari yang td.ni babyface.huhu.yg ni kat info dia terang tangtang dah tulis dia ni GAY! kalau perempuan setakat nak kawan boleh.lebih jangan.!(tudia dia bagi amaran siap) . yang ni aku x tau la malay or not.dia ni study kat UM.amik medic pulak kan.memang meleleh lah aku baca info dia tdi..ramai org cakap Doc dri UM ni hebat2.tapi kenyataannya aku sendiri x tau :P haha.

ha! dah la kot noh.laki gay lani banyak sangat.jenoh ceq na p crita semua :D hehe.dah la depa semua comel2.sayang gila.tapi nak buat mcam mna kan depa pilih nak mcam tu.tadak sapa paksa pun kan :).sampai ni ja la.nak p semayang apa semua.nak smbung jahit baju damia :)) hehe .baru nak try and error.nanti ada pic aku upload nah :) kalau elok tringin nak test market.hahaha(tatau laku ka dak).bye2.as'salam

No comments:

Post a Comment