Wednesday, April 13, 2011

agak kecewa disini :(

Assalamualaikum.



Dear Blog, kebelakangan ni aku selalu tidoq lambat.habis mata aku jadi panda.seronok sangat duk ym dengan member laki aku sorang tu.huhu.serius best sembang ngn dia.x boring pun.boleh kata tiap2 malam call(mlalui ym).melalak dengan aku.seronok sangat seolah-olah dia lah memecah kesunyian aku sebagai anak tunggal sementara :P .TAPI sekarang lain, dah x mcm mingu2 lepas.kami dah jarang berYM.facebook pun jarang2, dah x semeriah dulu :( mungkin sebab aku kot.selalu sangat nak mengelak dari dia.dia nak berYM aku bg alasan nak tidoq dah.agak kecewa dengan sikap aku sniri.dia mmber laki aku paling best. aku slalu crita aku suka laki nu,laki ni.dia sporting :) and dia slalu bg semangat sruh pikat laki tu w/pun dia tau aku x kan buat :P.so,rumusannya aku rindu dia.rindu nak menggila-gila dengan dia :(

NEXT, kemarin result maktab dah keluar.and aku x dapat =.= .act aku x kisah pun yg maktab ni sebab sah2 aku tak layak.depa nak yang 5/6 A keatas ja.so lupakan ja pasal ni.ok, hari ni time utk check uitm & utm.malangnya 2-2 pun aku x dapat.agak kesewa disini yaa.uitm aku apply 5 kos.1 ja yg interview (seni reka n seni lukis) yg lain x perlu.utm x perlu interview.so member2 pakat bg web utk semak.last2 aku dapat tau sebab apa aku x dapat ? sebabnya aku x amik LK n SENI so tadak kemahiran yg boleh dipercayai.hehe.besides, uitm temuduga utk org yg apply asasi/dip TESL n pra dip saja.aku 2-2 pun x apply.so x brpa kecewa dh skrg ni :P.for utm aku apply kos perancangan bandar and x dapat.so biaq p kat dy sebab aku x kisah sgt kos tu.aku x reti.hehe.last skali aku check UPSI.mak aku harap sangat2 aku dpt upsi ni.tp malang x berbauu aku x dpt jugak.ramai gila mmber aku yg x dapat =.= so x amik kisah dh.lepas ni tunggu bulan mei pulak utk keluar result mnyeluruh.mnx2 dapat uitm dekat (SHAH ALAM) :) AMINN.

mengantok suda.baibai ;)

No comments:

Post a Comment