Saturday, January 29, 2011

i'm back :)

Assalamualaikum :)

hope u guys happy & sihat selalu yer. Da lama tak update blog ni. nak kata busy sangat pun tak, nak kata free pun tak.tengah-tengah la senang :) hehe . act, aku tak update blog sebab tadak crita yg best pun. hari-hari mengadap benda yg sama ja. aktiviti aku pun tak banyak.asyik-asyik bangun tidoq, mandi,solat,masak,makan,online,tengak tv,tidoq.boring kan ?? tapi nak buat cane?t,teruskan jela..nanti kalau dapat mna2 IPT dah tak leh nak free mcm sekarang.hehe.dah tak leh nak habiskan beras mak aku :) nanti suma mkn luar ja..

Actually entry aku kali ni nak cerita pasal hari ni.hari ni agak boring tapi happy.nak tau sebab apa??hehehe.hari ni kan hujung minggu so kami 3 beranak lepak je kat rumah.pagi ni aku online FB main game + tengok drama FULL HOUSE (w/pun dah banyak kali tengok).Dalam pukul 9.30a.m mak aku keluar p market(pasar pg) beli bahan nak masak tgh hari ni. Malas pulak nak ikut.time tu dah la tak ready apa lg.mak keluar cam tu ja..hehe. agaknya dia tau kot aku malas nak keluar. pukul 11 lebih mak aku balik.apa lagi, siap sedia nak masak la kan :) hehe.da lama tak masak sama2.3 beranak kami bertungkus-lumus siapkan lunch yg sederhana. waaa~ rasa happy la hari ni. semuanya berjalan lancar.tadak yang marah or kena marah.mak aku tak berleter langsung :D hehe.bahagia gila aku rasa hari ni.

Malam ni kakak aku & family mai umah..dinner kat sini.mak aku buat jus woohh~haha.menantu dia mai baru nak buat jus :P .huhuhu.apa lah mak ni.jeles tahu :) and and.pagi ni pulak angah sampai kulim kedah :) dari KL yg jauh nala punya..hehe.terubat la kesunyian aku untuk seminggu ni..hehe.selalu cakap dengan cermin + dinding ja.angah dah balik ni siap la telinga dia.aku potpet la nanti :D hehehe..

ok lah, sampai sini saja yaa.nak sambung tangak drama lg.can't stop :P .and the important thing is kena tido awal.esok ada test :)) salam.night to kamu yg sedang baca <3


No comments:

Post a Comment