Sunday, January 2, 2011

A KEY =.=

Salam uollss :)

Hari ni aku seharian kat rumah.tatau nak buat apa.tak toqah duk la org kta..punya boringyaa =.= Fon aku pun tatau lempaq mana dah..kalau hampa call x dak org angkat mintak maaf nahh '___' .aku rasa tahun baru ni mcm nak something new in my life ..tpi apa erh ??can u guys tell me ?anything that can make my life feel better ?huh.mcm apa lgi da aku rsa skrg ni..sunyi?haha dah beberapa tahun da sunyi....i need someone that can make me laugh, who will still awake just to watch i sleep, n the important thing is THE ONE WHO TURNS TO HIS FRIENDS AND SAYS, 'THAT'S HER :)) hopefully dpt la kan . tp semuanya terserah kpd-Nya..kita just merancang.Allah yg menentukan sgalanya..

uoolsss tgk pic ni..comel kan :D hee ~ tapi2 , mna kunci nak buka loket rantai tu ?anybody can help me to find a missing key ? =.= haha..mcm apa lgi aku nie :) ..suda2.banyak sgt mengarut hari ni ..entri aku kali ni just nak habaq mai yg aku rasa mcm nak cari kunci hati aku yg slama ni hilang .tu jaa :)) hehehe..(gedik sat)

so,that's it for today ya my readers ;) have a nice day :-*





No comments:

Post a Comment