Sunday, January 9, 2011

THANX TO ABG FAIZ ;))

Salam n morning my readers . hope u guys in good health yeah.

Actually pg ni aku nak tulis pasal abg faiz.dy ni kawan kakak aku.aku pggil dy abg faiz.orgnya manis sangat.sedap mata memandang ;) kena betul dengan perangai dy yg baik hati tu..aku x dpt nak gambarkan betapa baiknya dy dengan org sekeliling . memang syok n beruntung kenai ngn abg faiz ni.thnx abg faiz sebab belanja pizza.hehe.thnx jgk sebab buat pizza yg tersedap yg adik eila penah mkn..bnyk betul abg faiz buh chese yer . hehe.mentang2 la adik eila suka chessseee :D.anyway thnx again yah ;)

hari khamis lepas aku p pizza ngn angah.hehe.da lama aku mengidam nak mkn pizza yg bnyk chese tu.serllpp :P..ae khamis p pizza n take away jala..cause ada keja penting nak buat,abg faiz la buat pizza tu.sedap sgt2.bnyk dy buh chese.even pizza 2 tadak chese tp dy buh jgk..hehe.lufyou la abg faiz ;)) pizza terhebat..hehe.tp malangnya time 2 first time aku face to face dgn abg faiz.segan tahap apa tatau na describe lagu mna laa..aku ni myb pemalu sgt atau apa erh?ish3~

oke,lepas tu balik terus p rumah kakak.tolong dy buat coklet.bnyk betul org order..x menang tangan kami buat.hehe..tpi mmng syok habis la..ada jgk coklet yg jd mangsa masuk perot aku.hehe.tp skit jela..lemak aku bnyk2 plak kan.hehehe..then , kul 10 baru habis.then balik rumah pun dah letih2 apa suma..balik tu terus solat then tidoq laa..tunggu lagi?haha..thats all for now dear ;)) see yaa..SO HAPPY la that day ;))

No comments:

Post a Comment