Friday, December 24, 2010

Berjaga malam *_*

Salam uuoollss :)) pe khabar erh?da lama rasanya x bersosial disini..(cewah)..rindu pulak rasanya <3 hehe
Haaa..tajuk hari ni,pagi2 buta mcm ni adalah berjaga malam...*_* nak tau sebabnya? :) hee

1) Da lama x update blog tersayang,so malam minggu ni la nak tido lewat sikit pun.malam2 lain kena tido awal..sampai kan nak gayut telefon pun x sempat sampai tertido..maklumlah org da dewasa kena keja la apa lah..busy memanjang,hehe..sampaikan boyfriend pun malas nak carik..ish3~ apa punya tuurr daa.hehe :p


2) Nak berfacebook sampai lewat.tp x lah lewat mana pun.mata aku nie bukan boleh tahan lama pun..hehe.


3) Online sebab dapat award dari junior tercinta <3 hehe . actually aku pun tatau macam mna boleh dpt award nie hehe,maklumlah aku masih baru dalam blog ni.x sempat lai nak teroka habis,,:) busy punya hal laa...tp apa2 pun aku bangga + appreciate la sbb dpt award dri adik mnis + abg tnggi ,hehe :p

p/s : saya sayang kalian :)

No comments:

Post a Comment