Monday, December 13, 2010

Sudah Mendapat Kata Putus ^_^

Assalamualaikum .. n selamat petang ;D hehe .
hari ni aku nak share good news.Td aku chat dengan photographer tanya pendapat pasal kamera.antara sony a55, canon n nikon . dy kata better beli nikon d7000 .sure x menyesal punya.dah 3 orang photographer aku tanya and jawapan tetap sama . so, sekarang aku decide beli nikon d7000.hehe.ikat perut jugak ahh nak beli d7000 nie.Tp janji aku x menyesal sudaa ;)) .Bawah nie ada gambar hiasan untuk cuci mata sementara nak dapat kamera tuu ;D.hee


aku beli nie pun sebab nak tlong angah aku snap pic time dia make up orang kawin nanti . nak 'up'kan lagi bisnes dia .harap-harap akan lebih maju and bertambah maju..insyAllah..aminn ;))HEHE.berhenti seketika untuk teman angah p photo shoot di 'r n r'.BYE-BYE

No comments:

Post a Comment