Friday, December 31, 2010

LAST DAY 2010

Assalamualaikum :) hoiyaa2..how are you my reader?waa^_^ rindu sama blog.da lma rasanya x update .Hari ni last day 2010 :( rasa sedih pulak nak tinggalkan tahun 2010.banyak betul kenangan.tapi apa2 pun welcome 2011.Hope 2011 ni akan bawak tuah & rezeki yg melimpah ruahh ..haa..tudiaa punya mengharap :D hee.

Hari ni aku rasa rajin terlebih laa...mcm2 aku buat..ya la..sekarang ni aku terasa diri aku semakin dewasa..dah 17 tahun da haa..mesti la kena sedaq diri kan :) tahun depan (esok) dah masuk 18.hopefully aku dapat msuk mna2 ipta yg akan menjamin masa depan yg cerah utk aku..aminn..

“Setelah kita mengenali diri kita sendiri, kita akan menyedari bahawa kejayaan adalah hak mutlak kita.”

Boleh kata sepanjang hari aku online..habis wat keja ja terus ngadap komputer ni x henti2 :D hehe..boring punya pasal derr~aku dengar lagu,chat ngn mmber.upload photo :) mcm2 laa...

Haaa,malam ni aku nak kluaq makan pizza,da lama betoi mengidam pizza yg banyak chese..abg Faiz kata stok pizza dah sampai.so,tunggu lagi ka?haha..mari2...x sabaq dah ni...nyummyyy~~ :p

oke lah.dah lewat ptg ni..lgi brapa jam nak masuk 2011 :) so,Happy New Year guys :)salamm..


P/S : ‘Tanpa semangat tidak ada pekerjaan besar yang dapat diciptakan'.jadi marilah sama2 kita tingkatkan semangat bagi mngejar cita2 & impian ...

No comments:

Post a Comment