Sunday, December 19, 2010

Ilmu yang Berguna ~

Assalamualaikum ^_^ .hehehe..apa khabar sahabat tersayangku .harap2 baik la kan.takan na doa x baik ;D hee

Hari ni happy sangat...nak tau kenapa? :D sebabnya aku dapat learn something new from ptohog yang terhebat ;)..hampir seharian spend time bersama ;))

Pagi tadi online ja keja..boring ja.tgk video orang kawin kat vimeo..aww*aww* so sweet tahu <3 <3.teringin plak nak kawin .HAHA.gedik seketika :p.ok,back to the topic.pagi tadi dalam pukul 11 a.m lebih keluar rumah p taman hi-tech untuk belajar kamera dengan abg2 terhebat saya ;)..nervous tu x terkata la..heheheh.Tapi apa pun muka chill kena la show off kan .haha.takan nak show on muka ketat aku ni pulak..Sampai ja kat pondok tu,pakat duk kata bau law yat..bau kl.haha..malu benor saye .. maklumlah,1st time nak join team kingcanon ;)

Lepas berapa minit,kami dah start main kamera..aku orang paling baru ahh..hehe.malu + segan semua adalah time tu.hehe.tapi yang bestnya,abg2 tu semua sporting.best sangat dapat kenal dengan abg2 tu..setakat ni aku dah tau serba sikit la...dari mula p tu..kosong lagi.hehe.tapi kelemahan aku time tu ialah malu bertanya..dah malu nak tanya ofcourse la sesat jalan kan ?hehe.tapi tadak la terpesong terus..ada ja yang membantu ;)..lepas habis sesi tengah hari tuu..semua orang pakat lapar + letih..perut aku pun dah bapa kali bunyi pun tatau la .haha..asyik duk tahan lapar ja dari pagi tak makan ;(...we all decide nak p ulu paip untuk photo shoot kat sana pulak. :)).time otw p sana baru singgah makan ;D

Time dah sampai ulu paip,ramai ja makcik2 ushar.malu tu tatau na kata laa.huuurr..chill sajer laa. ;)).
Dah sampai tempat nak shoot,mula la semua nak tunjuk aksi yg bagus.hehehe.termasuk aku yg 1st time ni ;)..dah nak habis tu,bateri cam aku pun elok2 ja habis.haha.macam paham2 ja kan.good2 :D.

p/s : Thanks to abg zul(Marshall Scoot), abg ipin(Ed Esfahan), abg zoro(Muhd Zharif Fikri),abg asyraf(Mohd Asyraf), abg syamil & my sister(Quraisya Hussain)


Picture ptg tadi akan di upload segera..tungguu yeerrr ^_^ .night all..muuacch :-*

2 comments:

  1. wow...bunyi nyea cam hebatt...sya suka..:3

    ReplyDelete
  2. kingcanon???perh dasat nama 2...huhuhuhhu...

    ReplyDelete