Saturday, December 18, 2010

Kuala Lmpur~

Assalamualaikum ^_^ .haluuuu.shat x sahabat2ku yg tersayang.hehe <3 
haaa.da lama tak update blog kesayangan ni ;) (walaupun baru sehari) , rindu pulak rasanya.hehehe,meyh maksu nak berceloteh sikit meyh .boleh kan ?? :P

1) Bertolak
    Jumaat bersamaan 17 Dis 2010 jam 7.30 bertolak ke KL nak tengak kolej angah ( GEOMATIKA ) dekat mana tatau,tp yg pasti kat KL la kan . hehehe ;).awal pagi aq bangun paling lewat..6.30 baru bangun.sebabnya malam tu servey harga & model kamera habis habisan la...tapi still x dapat kata putus ;( ..tapi apa-apa pun aq tetap nak beli!!HAHA :D.then,kami sampai kul 11 lebih la...lepas habis tgk kolej angah apa semua,we all decide nak parking keta kat sogo then ambil teksi ke law yat.sebabnya parking kat law yat sejam RM10.bapak mahal lahh.x mampu nak bayar.haha.

2)Law Yat
   Masa otw nak p law yat,aq massage ngn  abg Zul (photographer) tanya pasal kamera n kedai kawan dia kat law yat tu...alih-alih,dia bg lagi 1 model for canon..huhu.tambah lagi la pening kepala aku..tapi x pa.boleh ja aku nak servey lain.demi cadangan photog.hehe.abg Zul suruh aku server 1 floor terus sebelum p kedai kawan dia tu..tapi macam x sempat ja sebab law yat besar & terlampau banyk kedai la..sorry yer bang :P..kedai ke-3 kami masuk,dah x leh keluar (dapat murah gila) .tunggu lagi yer maksu?haha.kami pun bedai  la .. mintak habis murah..Pastu kami call abg Zul la..tnya dia apa semua tu,bagi dia cakap dengan cina tu lagi..hehe.thanks abg Zul .lepas tu ,bapak aku pulak masuk..habis cina tu kena sembur dengan bapak aku..gila kau tak terlawan cina tu..hahaha :D ..Akhirnya,dapat jugak aku pegang kamera digital tu..1st time pegang babe.haha..perak jugak la mula-mula tu.tapi lama2 ok laa.haha.

3)Pulang
   Lepas beli kamera tu,we all decide naik monorel ja balik ke sogo..turun kat Medan Tuanku .turun ja kat sana,kena jalan kaki pulak ke sogo.dah la sakit kaki x habis lagi,dah kena jalan balik..ades...penat2..~ ..tapi apa2 pun rasa berbaloi jugak la..nak excercise..buang lemak yg x sihat dalam badan nie ha..hehehe.lepas samapi kat sogo,sembahyang dulu sebab da lewat.lepas sembahyang ingat nak pi la cuci mata kat sogo,tapi keadaan perut & kaki x mengizinkan.huuurr~ letih...Pastu bapak aku kata nak balik teurs.payah cari hotel time cuti macam ni.aku ikut ja..mana2 pn boleh sebab bukan aku yg drive.hehe :p..jam 10.30 mlm kami samapi rumah dengan selamat + letih yang amat :D but we all enjoy sangat.hehe

setakat ni saja cerita aku p KL...hehe..Salam... :-* muaahhh my dear ~



1 comment: