Thursday, December 16, 2010

Tomorrow*

Kenapa mlm ni susah betul nak tidoq tatau?adess~ .esok nak gerak ke KL . nak ushar kolej angah sebab 3 jan 2011 dia nak masuk dah.Esok lepas subuh nak kena bertolak.sekarang ni baju apa pun aku tak pack lagi.maybe excited sangat kot sebab nak p beli kamera.aww*aww*.hehe.

Haaa,sebut sal kamera nie.malam ni aku kena goreng sampai hangit dengan abg zul a.k.a photog yg hari tu.hehehe.best jugak chat lama2 dngn abg zul tu.dah berapa hari kenal baru tadi aku tau nma dia zulzahairil bin ishak .hehehe. :D

Oke2,back to the camera.asalnya nak beli nikon D7000.tapi lepas tengak page yang abg zul bagi tdi( DSLR-shop! ) ,terus reject ;(..agak sedih la..tapi untuk kebaikan its ok.aku terima .hehehe .so,esok kalau nak beli sama ada nikon d90 atau canon 550d .itu sahaja . dah sebulan servey sampai hari nak beli still tadak kata putus.agak menghampakan juga..Apa-apa pun esok aku kena jugak buat keputusan muktamat.yela,takut lepas beli nanti menyesal tak sudah..hurmmm..

ok lah.setakat ini saja untuk hari ini yer kawan-kawan. ;) .SALAM ('',)  muaahh ^_^

No comments:

Post a Comment