Friday, December 24, 2010

Stuff from My Locker

Assalamualaikum & evening to my reader ;) hehe.bersua lagi yer kita .petang nie aku nak share something la..bukan niat nak show off oke.jangan salah anggap pula . ni kan blog aku,so just suka2 nak update la..bagi bernyawa sikit blog ni.hehe .

Jumaat lepas,17 Dec 2010 aku p KL , beli camera yg aku nanti2kan selama ni..actually aku rancang nak beli cam ni since awal tahun 2010..betul2 serius & conferm nak beli dlm bulan Nov nie la..aku nak beli sama ada nikon or sony..kalau canon bak kata aku & angah 'out of service' HAHA :D . alih2 sekarang ni aku beli canon pulak.hehe.x lah mahal sangat.sedang2 ja harganya.kurang RM80 dari bajet aku ;D





aku pikir2 balik,oke jugak canon ni.orang kata function susah.tapi aku merangkak belajar lama2 oke laa..
for those yg baru nak beli camera,harap2 korang dapat servey sebaik mungkin la.aku servey pn sebulan lebih jugak.tu pun hari nak beli still x dpat kata putus...kalau nak beli tu,ringan2kan mulut anda tanya photographer,orang sekeliling ygberpengalaman dlm bidang ni,x pun orang yg dah lama guna+main camera ni oke ;) enjoy dear~ salam




No comments:

Post a Comment